dinsdag 5 mei 2015

Jongens Labelkaartje


Hallo allemaal,

Vanaf vandaag hoop ik jullie hier ook regelmatig een kaartje van mij te showen.
Want ik mag sinds kort ook voor dit mooie merk gaan meewerken aan het Designteam. 
Hoe leuk is dat. Voor iedereen die mij niet kent: 
Ik ben Marianne Reijgersberg en maak al heel lang kaartjes en andere creaties.
Naast vrouw van, moeder van 3 fantastische kinderen en oma van een schattige kleinzoon, 
werk ik ook nog als juf op een basisschool. 
In mijn vrije tijd ben ik graag bezig met mijn hobby.


Maar nu snel naar mijn kaartje. Ik heb een labelkaart gemaakt.
 Deze is gemaakt met een mal die je dan kan omtrekken op kraft. 
Daarna trek je de mal nogmaals om maar dan een maatje kleiner
 en ik heb dat gedaan op Studio Light Scrap Janneke Brinkman Uni 15.

Daarna nog een maatje kleiner omgetrokken op papier uit het paperpad PPSL 12. 
Neem hiervoor 2 verschillende velletjes en teken dan
 de bovenkant en de onderkant op een ander velletje.
Leg deze tegen elkaar aan en plak het geheel op de kaart. 
Leg daar een stukje jute over en een doily.



Het afdrukje heb ik gemat op kraft en dat met foam op de label geplakt.


Daarna kan je gaan versieren.
 Ik heb dat gedaan met wat houten figuurtjes die ik geverfd heb en wat gestanste gears, 
die ik heb bewerkt met frantage.


De tekst vond ik heel toepasselijk bij de klavertjes vier in de handen van het kleine manneke.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, en tot mijn volgende post.

Groetjes Marianne

Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:

 




3 opmerkingen: