donderdag 14 mei 2015

Cadeau doosje Creative with Chalk

Hallo allemaal,

Wat is ie toch weer prachtig! De Chalk lijn van Studio Light.
Het bevat alles om kaarten voor diverse gelegenheden te maken.


Voor mijn schoonvaders verjaardag heb ik een cadeau doosje gepimpt.
Het Cadeau doosje bevat ook nog een vel met allerlei leuke items erop om te versieren,
 Ik heb er nog wat extra,s bij gebruikt, omdat dat weer zo goed bij mijn schoonvader past.


Fun heeft hij gelukkig iedere dag nog.


Hooray omdat hij weer een jaartje ouder is geworden, 81 inmiddels.


Life, hij geniet nog volop van hetgeen het leven hem bied, 
hij heeft geen snor, maar ik vind dit dan weer een grappige toevoeging! 
De snorren, de bril en het plaatje komen van vel EASY CH 460.


Have a nice day zit op het bijbehorende vel, 
daarop staat ook een voorbeeld over hoe je het doosje kunt maken, 
van dat voorbeeld heb ik have a nice day nogmaals uitgeknipt 
om dit op de achterkant van het doosje te gebruiken.


Ik heb jute touw twee maal om het doosje gewikkeld.
 De tag heb ik voorzien van een eyelet en aan het touw bevestigd.
Op de tag zit de felicitatie geplakt.


Op de achterkant heb ik een envelopje gemaakt van BASIS CH 189
Dit is me toch een leuk vel, de andere kant is met allemaal snorren bedrukt.


In het envelopje zit het cadeautje, in het doosje zit wat lekkers!
Op de binnenkant heb ik een klittenband rondje geplakt 
om het envelopje mee dicht te maken.
Joy heeft deze, erg handig voor dit soort projecten.


Onlangs werden we weer verrast met sheets met prachtige stempels.
Deze tekst zit er ook bij.
Ik heb wit lint bestempeld met deze tekst, 
wel het blok er een tijdje op drukken zodat de stof de inkt op kan nemen. 
De linkerkant van het lint heb ik tot vlak voor de stempel in tweeën geknipt 
en daar een strik van gemaakt.
 Deze vastgezet met een zwarte splitpen.


Het geheel in een zakje van doorzichtig folie verpakt, met de strik erop.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Creatieve groetjes,
Emmy



2 opmerkingen:

  1. Well I think it's brilliant. I love the chalkboard effect xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Well I think it's brilliant. I love the chalkboard effect xxx

    BeantwoordenVerwijderen