woensdag 18 maart 2015

Studio Light tijdens Demodagen Doe@ding


Goedemorgen Studio Light Fans,

Vandaag geen creatie maar een huishoudelijke mededeling.
En wel..........
Studio Light zal ook dit jaar aanwezig zijn tijdens de 
demodagen van Doe@ding.
En wel op 27 & 28 Maart.


In september 2014 mocht ik voor het eerst aanwezig zijn
 tijdens deze geweldige dagen.
Een spektakel voor iedere hobbyist die je niet mag missen.
In september draaide het vooral om de 
mooie toen nieuwe uitgebrachte kerstlijnen.
De foto hieronder is genomen op de eerste dag vlak voor de opening om 10.00 uur.
Een rijk gevulde en geëtaleerde tafel.
Samen met mijn DT collega's heb ik gewerkt,
om een groot aantal voorbeelden te maken.


Ook nu zijn wij weer alle lange tijd bezig met de voorbereidingen 
om u een mooi assortiment aan te bieden.
Dit jaar zullen de Stansblokken, PaperPads en de nieuwe
Flower Delight lijn centraal staan.
Ook dit jaar hoop ik u te mogen ontmoeten aan mijn rijk gevulde tafel.


Ik zeg graag tot zien op 27 en/of 28 Maart in Hotel Atlas.


1 opmerking: