maandag 2 maart 2015

Mjammie macarons...

Hallo allemaal,

Ik ben aan de slag gegaan met,
1 van de nieuwe PaperPads van Studio Light. PPSL16.
Het plaatje wat ik erbij heb gebruikt,
 is ook uit een vel van Studio Light. STAPSL1289.
En past qua kleur perfect bij elkaar.


Als basis van de kaart heb ik Kraft cardstock gebruikt 
en om te matten ook nog crème kleurig  cardstock.


Hart en label zijn allebei stansjes Noor!Design. 
Op het label de bijpassende streepjescode stempel 
gebruikt met de tekst 100% LOVE.
De roosjesrand is ook van Noor!Design
en heb ik eerst met Kraft uitgestanst en daarna met rood dessinpapier.
Daar heb ik de roosjes van los geknipt en op de kraftrand geplakt.


Hartjes zijn van chipboard en vlindertjes van houtboard. 
Allebei van Rive-Creatief.

2 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje Katja en wat een mooi dp papier en een mooi plaatje
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a gorgeous design.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen