zaterdag 24 januari 2015

It is your Birthday

Goedemorgen,

Ik ben aan de slag geweest met een plaatje van het Romantic Picture vel RPSL34.

Deze plaatjes zijn al voorgestanst en er zit zelfs een mooi kartelrandje aan.
Maar....Jeanet zou Jeanet niet zijn als ze er weer wat anders mee wilde gaan doen ;-)


Ik heb het plaatje verwerkt (in de ronde vorm) in de mal van Marianne Design (LR0317).

Als basis voor de kaart heb ik Kraft cardstock gebruikt met daarop een vierkant stuk
univel (UNISC12) en tot slot de voor en achterzijde van een vel designpapier (BASISSL146). 


It is your Birthdag heb ik gemaakt met de stempels en stansen van 
Marianne Design (COL1349 en LR0187).


En ook de bijpassende oude fiets is gestanst met een mal van Marianne Design.
In het grote voorwiel heb ik een brad verwerkt uit de Vintage lijn (BRADSL04)

En ook het oude zakhorloge, de oude brieven  en de koperen knoop 
komen uit een stansvel van de Vintage lijn (EASYSL353).

De randjes van het designpapier heb ik gedistressed met de schaar en
vervolgens heb ik het geheel nog voorzien 
van een met de naaimachinegestikt randje.

Groetjes,


1 opmerking: