woensdag 1 oktober 2014

Doosjes.... doosjes..... en nog eens doosjes........

Goedemorgen,

Wisten jullie dat Studio Light nu ook hele leuke doosjes pakketten in haar assortiment heeft??

Echt heel leuk, en van elke lijn is zo'n pakket doosjes. 

Daar zijn natuurlijk ook alle andere spullen uit de lijnen weer heel mooi bij te combineren.
Ik heb deze keer gekozen voor een doosje uit de Industrial lijn
want ja hoor........ er was weer een cadeautje nodig hier.
Dit is het doosje wat ik gemaakt heb:



Benodigdheden:
Neem je pakket met doosjes en kies een doosje uit welke je wilt gebruiken.
Vouw dan het doosje voorzichtig in elkaar en plak hem op de plakranden vast.
Sommige doosjes kun je bovenaan met een vlinder of andere flapjes dichtvouwen,
 doe dit wel voorzichtig want deze zijn erg kwetsbaar.
Als de plakrand goed droog is,
 bewerk dan de randjes van het doosje met een beetje stempelinkt.
Neem nu de vellen STAPIN 1318 - STAPIN 1319 - EASYIN 388 - EASYIN 389
en zoek daar wat leuke plaatjes uit om je doosje mee te versieren.
Ook uit het pakket kun je een mooie label nemen of een ander plaatje wat er bij zit.
Onder het plaatje uit het pakket heb ik een stukje gaaskant geplakt.



Omdat mijn doosje iets met een brommer moest hebben,
heb ik een 3D plaatje uit het EASYIN 389  vel gebruikt.
Daarna heb ik de zijkanten met de andere plaatjes uit de vellen beplakt.
In het doosje komt een zakje met snoepjes,
 en aan het touwtje komt nog een klein envelopje met geld.
En zo hebben we dan straks wéér een jongen blij gemaakt, haha....

 Ook heb ik nog even een paar doosjes uit het Box pakket in elkaar gezet:


Dit is de bovenkant van het pakket,
er zitten 14 doosjes in, in verschillende maten en dat is dus in elk pakket zo.



1 opmerking: