zondag 5 oktober 2014

Christmas Tree



Hoi allemaal,

Ik vind het toch wel weer wat hebben,
dat gestress om de kerst kaarten af te maken en nieuwe dingen te verzinnen.
Gelukkig heb je leuke mallen en templates hiervoor ;)
want ik ben ook af en toe idee loos.

 Deze boom vond ik zo leuk van Dutch Doobadoo,
en in combinatie met Studio Light moet dat vast goed komen ;).

Eerst heb ik de boom uit de wat oudere Christmas vintage serie  BASISSL145 gehaald, 
en daar boven op een uitgesneden kerstboom uit BASISSL131
 samen met wat sisal vast geplakt.

Door de bomen op elkaar te plakken krijg je iets meer diepte effect.

Ik heb een stempeltje van Papernestdolls gebruikt
 en deze ingekleurd met H20.
 Achter het afdrukje zit wat tule.


Verder veel stansen van Noor de Merry Christmas, Leabillaties de dennenappels, 
Tim Holtz de vleugels met veertjes er tussen,  en sneeuwvlokken.

Bloemen met sneeuwbesjes en parelpinnen in de hoek, en een klei duifje boven in.

Veel plezier allemaal met kerstkaartjes maken en als je op Facebook zit kom dan je kaarten
 laten zien in de StudioLight groep, dat vinden wij zeker leuk.

XX Christa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten