zaterdag 13 september 2014

Tweeluik Shabby Chic


Hallo allemaal,

Voor mijn zusje en zwager heb ik i.p.v. een kaartje voor hun huwelijk een tweeluik gemaakt.
Ik heb als basis een drieluik van Let's get Bizzee gebruikt van MDF,
maar dus maar 2 'luikjes' gebruikt.


Als achtergrondpapier heb ik gebruikt SCRAPSC04 
het bruidje komt van een easyvel EASYSC403 en de letters
 (Typewriter Keys - Joy! Crafts) zijn gestempeld op UNISC11.


De vlaggetjes, perkamentrol en hartjes zijn gestanst 
uit een dubbelzijdig scrapvel van 30,5x30,5 SCRAPSC01
Ornament en bruine hartjes komen uit een easyvel EASYSC404
 en heb ik bewerkt met Glossy Accents.


De veren heb ik uit een uni-scrapvel gestanst UNISC10
Ik ben zo'n fan van deze serie, 
de nieuwe scrapvellen en univellen zijn echt helemaal top.
 Altijd een bijpassend vel bij je plaatjes.

Vlaggetjes, perkamentrol, cirkelstans
onder het 3D-plaatje en veren zijn van Noor!Design (Joy!Crafts). 
Roze hartjes zijn van Whiff of Joy.
 Verder nog een pijl uit een cardboardsetje van Dutch Doobadoo, 
stukje kant, lint, hobbytouw, parelmoer strikje, buckle en ornament, houten vogeltjes (Xenos) bewerkt met Molotow Marker wit en diamond Stickles. Bloemetjes zijn van Wild Orchids.


Groetjes,
Katja

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tweeluik!

    Erg mooi papier.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tweeluik!!
    Grappig om mijn naam met 2 nn te zien.
    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen