donderdag 12 juni 2014

Zakhorloge met ............


Goedemorgen allemaal,

Ik vond het wel eens tijd worden voor een nieuwe klok in mijn werkkamer.
Maar ja waar ga je dan voor??????
Mijn keuze viel op het Zakhorloge van Let's get Bizzee
Heel toepasselijk vond ik het papier van Studio Light uit de Industrial line.
Hierop staan cijfers....... hoe passend voor bij een klok!


Dit keer heb ik niet alle randjes bewerkt met inkt maar met 2 soorten lint.
Doordat ik tussen de beide lagen van de klok een CD heb geplakt voor het spiegelende effect,
kwam ik op een rare maat wat.
Maar door eerst zacht grijs satijn band op de rand te plakken
 was de rand al afgewerkt.
Maar ik had mijn zin gezet op het zwarte band dat je op de foto hieronder ziet.
Dus die heb ik er over geplakt.




Ik heb alleen onderop een mooie toef gemaakt.
De bloemen zijn zelf gemaakt met het papier uit dezelfde serie.
Verder wat swirls, vlinders en de mooie cirkel stans van Memorybox 
zorgen voor dit eind resultaat.

Ik heb de seconde wijzer niet in het uurwerk geplaatst.
Ik word altijd gek van dat getik om me heen.
Dus die heb ik eraf gelaten en het uurwerk afgewerkt met een glassteentje.
De cijferplaat is gemaakt met de stans van Marianne Design.

Ik hoop dat jullie het weer een leuke creatie vinden!

Lieve groetjes Noriko

2 opmerkingen: