dinsdag 17 juni 2014

Hetzelfde maar toch net even anders

Hoi allemaal,


Deze twee kaarten zijn echt voor mannen gemaakt met
(natuurlijk) die geweldig mooie Industrial lijn, die zich ook perfect leent voor
een "snelle" kaart, zoals jullie zien.

Laten we eerlijk zijn, een mannenkaart maken is altijd moeilijker
qua decoratie dan een kaart voor een vrouw.


De basis van de beide kaarten is een vierkante zwarte kaart.
Daarop heb ik op beide kaarten een stuk crème cardstock geplakt wat net 0,5 cm kleiner 
is aan beide zijden met daarop nog een vierkant stuk ribbelkarton.

De lay-out van beide kaarten is eigenlijk hetzelfde maar door de verschillende kleuren
zijn het toch weer compleet andere kaarten geworden.
Ik heb de volgende vellen gebruikt;
scrapvel SCRAPIN01
scrapvel SCRAPIN02
scrapvel SCRAPIN03
knipvel STAPIN1316
knipvel STAPIN1314

De tekst "gefeliciteerd" heb ik met een labelwriter gemaakt.
Als laatste heb ik op allebei de kaarten met een nietje nog een stukje lint vastgezet.


Op de foto hieronder kun je redelijk goed zien, dat er hoogteverschil zit
tussen de verschillende lagen.
Dit hoogteverschil heb ik bereikt door 3d blokjes te plakken onder de
drie verticale vaandels en ook nog eens onder de afbeelding van het gereedschap.


Ik wens jullie allemaal weer een fijne dag en tot de volgende kaart!


6 opmerkingen:

  1. Dit zijn echt stoere kaarten.
    Gave afbeeldingen!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee om het gewoon simpelweg met een nietje vast te zetten, vaak wil je het allemaal netjes en zo onopvallend mogelijk vastmaken maar dit maakt het wel ontzettend stoer eigenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gave kaarten staan hier te pronken STORrrrr hoor.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat 'n leuke kaarten! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen