zondag 4 mei 2014

Orchidee van JBS

Goedemorgen Studio Light fans,

Voor mijn lieve schoonmoeder een kaart uit de collectie van de JBS lijn. 
Ze is gek van orchideeën, en laat er nou een hele mooie in de collectie van JBS zitten.


De kleuren van de orchidee komen overal terug in het kaartje. 
Ik ben dol op vlinders, en ben dan ook erg blij met de nieuwe mallen van Joy. 
Ik gebruik ze veel. Gelukkig houd Janneke er ook van dus dat past mooi bij elkaar.


Hier is de prachtige orchidee in zijn geheel goed te zien.
 Het dessin papier wat bij de orchidee hoort heb ik ook gebruikt als achtergrond papier.


Dit vlindertje komt ook uit de JBS lijn. 
Het strikje is gemaakt met behulp van een vork, dit zal ik een keer uitleggen in een tutorial. 
Zelf vind ik ze erg leuk om te gebruiken.
 De randen van de kaart heb ik bewerkt met groene en roze inkt.


Ik haal overal mijn bloemetjes vandaan, als het maar past bij het geheel, 
de papieren bloemen zijn van Joy en het Kruidvat. 
De bloem met de gele meeldraad komt van de Action, Deze komen van een krans samen met de besjes.
 Dit past mooi hierbij dus heb ik het er met een tangetje af geknipt, de rest komt ook wel op.


Gebruikt materialen:
Stempels van Joy, mallen van Joy, bloemetjes, strikjes en stras steentjes als decoratie.

Creatieve groetjes van Emmy!


1 opmerking:

  1. Een mooi fris en fleurige creatie Emmy.
    En wat een leuk idee!!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen