maandag 31 maart 2014

Thanks



Ik wil jullie vandaag een makkelijk kaartje laten zien.
Ik heb als basis een witte kaart van 13,5 x 13,5 cm gebruikt.
Hierop heb ik grijs papier geplakt.
Daarna heb ik weer wit papier gebruikt, en dit heb ik zelf
met een embossingmal bewerkt. De opstaande delen heb
ik met grijze Pan Pastel gedaan waardoor je zelf eenvoudig
een leuk achtergrond papiertje maakt.
De tekst letters heb ik iets verhoogd opgeplakt met 3D kit.


Hierop heb ik een paar plaatjes gebruikt van de vellen
Deze mooie nieuwe lijn is echt heel erg gaaf en zeer
geschikt voor een leuke mannen kaart.




2 opmerkingen:

  1. Schitterend gedaan en mijn complimenten ook voor de makers van die nieuwe Industrial lijn. Echt heel gaaf en wat een mooie, stoere kaarten zie je hier al mee. Prachtig hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldige kaart en de vellen super
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen