woensdag 5 maart 2014

Shabby chic zakje


Wat een geweldige lijn is de Shabby Chic van Studio Light.
Super weer om mee te mogen werken.
In plaats van een kaart heb ik er een zakje mee gemaakt.
Ik heb daarvoor een stans gebruikt, 
zodat je ook uit het Designpapier een zakje in de bijpassende stijl kunt maken.


Heerlijk in de weer geweest met de mooie plaatjes van deze serie.


In het zakje zit een label ook gemaakt van het mooie Design papier van deze lijn.
Zo krijg je een mooi geheel.


De mooie bewerkte stans is er één van Noor.
De middelste gedeelte van de stans  is voorzien van een tekst.
De tekst is gestempeld met Versamark en bewerkt met embospoeder.
Hierna heb ik er UTEE over gestrooid wat voor het glazige laagje zorgt.
Daarna nog wat Frantage en je hebt een origineel middelpunt op je creatie.


Dit plaatje hierboven is voorzien van stickless.
Deze glitters vond ik wel bij het geheel passen.


Hier en daar heb ik wat met stikless gewerkt,
 en de knopen zijn voorzien van crackle wat op de foto lastig te zien.
Dit geeft een gebarsten effect.


Ook de mooie vlinders komen uit deze serie.
Een heel vel vol om te kiezen.


En hier dan nog even een detail foto van mijn eigen gemaakte middelpunt.


Hieronder een foto van het gehele overzicht van de Shabby chic lijn van Studio Light.


Iedereen een hele fijne dag gewenst en tot de volgende post!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten