dinsdag 11 februari 2014

Shabby Chic 3 luik


Vandaag een kaartje van de nieuwe lijn van Studio Light, de Shabby Chic.
Het is een zeer mooie lijn.
Ik heb een 3 luik kaartje gemaakt, want het is een leuk model, leuk om te maken,
en je kan je plaatjes goed kwijt op deze manier.


Je kan elk formaat kaart nemen.
De maat is heel makkelijk.
Je begint linksboven en eindigt aan de rechter zijkant in het midden van de kaart.
 Zo snij je hem af, en dan is je model klaar.
Nu kan je het design papier erop plakken en je kaart versieren. 
Ik heb aan de bovenkant nog een randmal achter het papier geplakt.


Het plaatje van de stoel komt van een uitdrukvel en is in 3D. 
Ik plak ze met 3D kit op elkaar.
 Ook de knopen bovenaan heb ik verhoogd met kit opgeplakt.


Van verschillende vellen heb ik plaatjes genomen en
deze opgeplakt, de knopen zijn ook weer verhoogd.


Het sleuteltje 'hangt' met een stukje twine op de kaart.


Dit is de nieuwe Shabby Chic lijn:


Gebruikte artikelen voor deze kaart:


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model kaart Erica.
    Ik ga hem zeker eens uitproberen.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!! Prachtig, maar dat kan ook niet anders met deze leuke plaatjes.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen