vrijdag 14 februari 2014

Paas 2014


Een wat uitgebreide paaskaart heb ik dit keer gemaakt.
Tevens wil ik laten zien dat je heel goed de knipvellen van Studio Light kunt combineren. 
Ik heb voor deze kaart het mooie Magnolia papier gebruikt.
De eieren aan de zijkant zijn gemaakt met een stans van Xcut
Het honingraad papier is ook van Magnolia.
Het zijn de Do-bee pops. 
Zo zie je maar een kaart vol met mooie materialen van verschillende merken.


De geweldige kippengaas stans van MFT mag op je paascreatie niet ontbreken.


Ook dit was weer een lastig project om op de foto te krijgen.
Ik wil toch ieder hoekje laten zien.
Dus er volgen gewoon veel foto's.
Ik zou zeggen neem een lekker bakkie koffie en ga er even voor zitten.


Hier een foto van het middelste gedeelte, met het gebruikte knipvel van Studio Light.
Het midden bestaat uit een kanten doily, welke doormidden is geknipt zodat je hem verder uit elkaar
 achter de mooie Noor mal kunt plakken.
Mocht hij iets te groot zijn voor je kaart moet je de onderkant iets bij knippen.
Vervolgens de kippengaas mal even lekker "natuurlijk" knippen.
Kies een mooi randje kant, ik heb het gecombineerd met geel ruitjes lint.
De mooie Noor mal heb ik gemat op DP papier.
En dan het knipvel het is de STAPSL 1311 van Studio Light.
Het is een nieuw paas vel.
Ik heb uit het midden de keukentjes weggeknipt en deze mooie toef erin geplaatst.


Hier dan die leuke eieren welke zijn gemaakt met de Doo-bee pops van Magnolia.
Bij het dicht vouwen van de kaart gaan de eieren ook gewoon dicht.
Door de kracht gaan ze vanzelf weer openstaan.



Nog even 2 foto's van het geheel op het midden gedeelte.


Als verrassing zit dit ei binnen in.
Ik heb ze gestanst met de Xcut mal en gemat.
Stukje kippengaas mal, de banner van Noor design en de veren van Magnolia.
De mooie ei stempel is er één van vorig jaar en komt uit de collectie van Magnolia welke is gestempeld met Versamark en bewerkt met Embospoeder.


En hier dan het ei uit het "nest"' 


Het was weer een super gaaf project om te maken.
Bij het sluiten van de zijkanten doe ik er 2 paperclips of elastiekjes omheen en kun je hem versturen in een A4 envelop.
Wel doe ik mijn kaart altijd eerst in een plastic kaartenzakje en dan in een bubbeltjes envelop.
Het zakje zorgt ervoor dat de uitstekende details niet in de bubbeltjes van de envelop blijven hangen.

Iedereen nog een hele fijne dag gewenst!


2 opmerkingen:

  1. Echt helemaal super gedaan zeg. Een plaatje om naar te kijken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen