woensdag 29 januari 2014

Kattenkaart

Hoi allemaal,

Wie kent ze nou niet die super leuke 3d vellen van Studio Light Francien's katten .
En de meeste die mijn kennen weten dat ik van katten hou ,dus ik ben er gek van .

Deze kat komt uit het STANSBLOKFK01 super makkelijk je drukt ze uit en bouwt de kat op met 3d kit of foamblokjes, het leuke van dit blok is dat de katten wat glitter over hun heen hebben.

De kaart is weer uitgestanst met een go kreate mal.
Toen de BASISSL127 ook uitgestanst met een wat kleinere go kreate mal en deze op de kaart geplakt.
Als je goed kijkt ( op de foto klikken voor grotere foto ) zie je dat ik ook een stuk van BASISSL125 heb gebruikt, daarover heen heb ik een stuk kant geplakt.
Verder een stans gebruikt van cheerylynn  , deze is mooi groot en de kat past mooi in het midden.
Ik heb een houten vogeltje in een ovale raisin geplakt er onder een cameo met een poezenkop, bloemen en parelsprietjes.


Toch een kittig kaartje geworden ;)
Fijne dag allemaal XX Christa

1 opmerking: