zaterdag 14 december 2013

Trés chic tasje


Hallo allemaal

Wat leuk dat jullie weer even komen kijken op het Studio Light blog.
Voor vandaag heb ik met de mooie Tres Chic lijn een tasje gemaakt.
Ik heb verschillende basisvellen en stansvellen gebruikt.
Eigenlijk komt er van elk vel wel iets!
Het is ook zo'n mooie en veelzijdige lijn.


Op het tasje zijn verschillende stansjes gebruikt.
Onder deze post zal ik straks een lijstje maken met gebruikte materialen.


De mooie Rozen rand komt van een basisvel van Studio Light.
Deze heb ik uitgeknipt en tussen het papier geplakt.


Op het tasje mogen "echte" knopen niet ontbreken.
Ik heb gekozen voor houten knopen met daarin een roosje.


Het klosje is omwikkeld met gemêleerd garen.


En tot slot  nog even een mooi foto van de stans van Tim Holtz.


Begin met de stans van de schaar, de vlinderrand en de rozen rand op het tasje te plakken.
Daarna komt pas het eerste basis papier, zo zijn de randjes mooi weg gewerkt tussen het papier.
Hier na kun je beginnen met de verdere opmaak.
Zelf kies ik er altijd voor eerst te stansen en uit te knippen dat ik denk te gaan gebruiken en leg dit LOS op mijn creatie.
Zo kun je nog lekker schuiven.
Hierna leg ik een groot stevig papier of Cardstock over het geheel en keer het in een keer om.
Zo ligt alles nog op zijn plek maar anders om.
Zo kun je vanaf de onderkant weg pakken en weet je precies nog waar je het bedacht had.
Denk er wel om dat rechts links in geworden en anders om.

Ook kun je ervoor kiezen om een foto te maken en hierop terug te kijken.
Zelf werk ik graag met de eerste methode!

Dan nog het lijstje.

Tasje 12 bij 18 cm.
Basis papier en stans vellen van Studio Light.
Schaar en paspop stans Tim Holtz.
Vlinder stans van Noor.
Kant en band.
Parelketting.
Garen en pin.
Houten knopen.
Roosjes.
Kanten doily.
Plakparels.
Stickles.

Ik hoop dat jullie hem allemaal leuk vinden.
Verder wens ik iedereen een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes Noriko



2 opmerkingen: