woensdag 2 oktober 2013

Sweet


Ik heb een kaartje gemaakt, met de vintage vellen van Studio Light, het achtergrondpapier, plaatje en de tickets en vlinder, alles staat op verschillende knip/stansvellen..leuk om mee te werken..



Ik heb de nieuwe border en hoekje van Noor Design gebruikt, ze zijn weer heel mooi. 


De basis van de kaart is cardstock in een rose/zalm kleurtje, ook heb ik nog anjerwit gebruikt..

Alle randjes beinkt met Distress Ink Vintage photo, ook de mallen met inkt bewerkt..

Achter het plaatje een stukje verbandgaas, de leuke fotohoekjes van de Hema, de flowerpons van NS gebruikt voor de bloemen..en een paar roosjes, de takjes zijn van Crealies..



Het stempeltje is ook van Studio Light, een vel clearstamps en volgens mij al wat ouder.. 
de stempels voelden wat plakkerig aan, 
maar even met een schuurpapiertje er over en ze stempelen nog prima..

Het labeltje is van X-Cut..en vast gezet met een paar brads..klein strikje met een parelhartje..

De letters Sweet en de vlinder staan ook op de knipvellen..daarop nog een vlinder gestanst en bewerkt met embossing enamel..natuurlijk ook weer verschillende kantjes gebruikt..dat hoort wel echt bij Vintage.
Alle randjes weer gestikt met de hand, ik geef ook nog even de nrs. van de gebruikte SL vellen:
basis SL125  -  basis SL128  -  StapSL1239   -   Easy SL354.







Wens iedereen een hele fijne dag, liefs en groetjes Ans

5 opmerkingen: