woensdag 30 oktober 2013

Baby-uiltje...

Het onderstaande kaartje maakte ik van het uilen-gift-boxje uit één van de bijlages van de MHK.
Ik heb het uiltje verwerkt op een babykaart.


In plaats van het hele doosje te gebruiken, heb ik slechts één helft gebruikt als basis voor het lichaam.
De uil is verder op dezelfde manier opgebouwd, ik heb alleen de veertjes iets naar buiten laten krullen.

Op een vierkante kaart van 13,5 x 13,5 heb ik een leuk achtergronddessin geplakt. 
Aan de onderkant een strookje kant, vervolgens het uiltje hierop geplakt en links afgewerkt met een strik van hetzelfde kant.

Ik heb een kralen-kettinkje gemaakt met BABY en dit aan het uiltje vastgezet. 
Ook heb ik gekozen voor echte wiebeloogjes voor een sprekender effect. 

Verder is de kaart simpel gehouden, hier en daar een klein foam glitter bloemetje.

Zo zie je maar weer dat je met elk voorbeeld je eigen creatie kan toveren. 
Dit baby-uiltje gaat er vandoor, tot de volgende keer!

Creatieve groetjes, Gaby

2 opmerkingen: