maandag 22 juli 2013

Vintage Roos

Hoi Creatievelingen !!

Vandaag mag ik weer een kaartje plaatsen en ik heb gekozen voor een vintagekaartje
met een roos.
Met de nieuwe vintage lijn van Studio Light is het zo makkelijk werken ,
alles past bij elkaar.
De kleuren zijn zo mooi met elkaar te combineren!!!
En omdat er ook veel losse onderdelen op de vellen zitten kun je er vanalles bij zoeken en plakken.

Het is een dubbelgevouwen vierkante groene kaart geworden van 14 cm x 14 cm.
Hierop heb ik een vierkant van dessinpapier van 13 cm x 13 cm gedaan maar....onder het dessinpapier heb ik nog een vierkant gedaan van 13,2 cm x 13,2 cm zodat er een heel klein rood randje langs komt.
Hierom heen een touwtje en dit heb ik op de groene basiskaart geplakt.
Het plaatje van de roos heb ik op het zelfde kleurtje groen gedaan en deze is 10,5 cm x 7 cm en 
ook hier weer een stukje rood van 6,7 cm  x 10,2 cm.
Zoals je ziet heb ik een taartrondje onder het plaatje geplakt 
deze randen heb ik beinkt met distress inkt-vintage photo.
Ik heb over het plaatje en onder het touwtje een stukje kant gedaan en van het zelfde kant heb ik een strikje gemaakt.


Door het strikje heen heb ik een pin gestoken met wat kraaltjes erop.

Van het rode papier heb ik nog wat takjes/blaadjes gestanst en van een bijpassende dessinpapier uit de vintage lijn ,weer wat bloemetjes gestanst.
Op de bloemetjes strass pareltje.
In de linkerbovenhoek en de rechterbenedenhoek ook een strass pareltje.

Op het plaatje weer een vlinder wat op een uitdruk vel zit , ook weer van de vintage lijn heb ik ook wat pareltjes geplakt.
Rechtsboven nog wat "knopen"van het vel van het plaatje en links 
beneden het cijfer 50 wat ook weer van een vel  komt.

Hieronder nog even de vintage vellen die ik heb gebruikt.


  Plakparel - Goud   Plakparel - Rood
Dit zijn de plakparels die heb gebruikt, als je erop klikt kom je bij het product terecht.

Ik vond het weer een ontzettende leuke uitdaging om deze kaart te maken en wij met zijn allen zijn nieuwsgierig wat je er van vindt.
Dus... schroom niet en laat een reactie achter , wij lezen ze graag!!!!

Groetjes Giny

3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende kaart
    die kantjes en de pin maken het helemaal af
    ja echt suuuuuuuuuuuuper

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen