zaterdag 11 mei 2013

Vliegtuigen


 Deze kaart heb ik gemaakt met het knipvel stap SL 1226
Een heel leuk vel voor mannenkaarten.
De achtergrond komt uit een oude Flow.
Deze heb ik geplakt op een dubbele witte kaart van 15 x 10,5 cm.
 Omdat de kleuren iets te sprekend waren en het dan veel te druk zou worden, heb ik het ingesmeerd met gesso en een beetje blauwe acrylverf. 
Aan de bovenkant een randje rood/wit/blauw gestreept, alsof het luchtpost is. 
De postzegel heb ik uit mijn doos "bewaren want je weet maar nooit" gehaald.
Het stempeltje van de vlaggetjes  is van Søstrene Grene, een Deense winkel met mooie spulletjes die haar enige Nederlandse vestiging heeft in..... Groningen!
En zo zie je dat je met de plaatjes van Studio Light ook in de Mixed Media uit de voeten kunt!

Hier nog even het vliegtuig knipvel



Groetjes Aleida




4 opmerkingen: