dinsdag 21 mei 2013

Op Vakantie


Op vakantie...

Hallo freubelaars,

Ook ik kom weer even met een kaartje langs, en wel met één van de plaatjes van vel: STAPSL1221.

Ik ga op vakantie en ik neem mee...
Een koffer vol leuke spulletjes.


Het is een vierkante kant van 13,5 x 13,5  met de opening aan de rechterkant.
Als achtergrondpapier heb ik heel toepasselijk iets met vliegtuigen gezocht, 
dit gescheurd op ongeveer 13 x 13 en op de kaart geplakt.
In het midden van de kaart heb ik een lint geplakt, met dubbelzijdige tape.
Het plaatje wordt 3D gemaakt en aan de rechterkant geplakt. 
Zo hou je links plaats over om een strikje op het lint te plakken.
De kaart is opgesierd met 'hand-made-stickers', zo vond ik nog een leuke bikini, 
met bijpassende armband en slippers. Helemaal voor deze kaart!
Wat schelpjes erbij, et voilà, een simpele, maar leuke vakantiekaart!
Als laatste heb ik nog een binnenvel gemaakt in de kaart, afgewerkt met een leuke kartelrand.


En laat nu de zon maar komen...!
Geniet van deze kaart en geniet van het weekend.

Tot de volgende keer, creatieve groetjes, Gaby


4 opmerkingen:

  1. heel leuk je kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk kaartje!
    Als je naar buiten kijkt zou je dat koffertje zo in willen pakken...

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke zomerkaart!
    groetjs,

    BeantwoordenVerwijderen