donderdag 25 april 2013

Rose roos


Mijn kaartje voor vandaag 
Vandaag is het mijn beurt om een kaartje te plaatsen en ik heb een kaartje gemaakt met het 


Ik heb hiervoor een lichtroze dubbele kaart van 13,5 cmx 13,5 cm gebruikt.
Hierop heb ik een vierkant designpapier van 12,5 cm x 12,5 cm  geplakt.
De bloemvorm of ster is van de starcollection van Marianne Design PD0014.
Deze heb ik ook uit  een stuk oud rose papier geknipt.
Het oud rose heb ik alleen geëmbost en het witte papier geëmbost en geborduurd.
Het garen wat ik gebruikt heb is van DMC nr818.
Ik heb de bloemvormen verspringend op elkaar geplakt .
Voor de hoekjes heb de Noor!stans franse lelie gebruikt.
Op het witte papier op de tussen stukjes een bijpassend strass steentje, zodat het allemaal een mooi geheel wordt.


Het plaatje erop en opgewerkt in 3d.
En mijn kaartje is klaar.

Ik hoop dat je het leuk vond en je mag gerust een reactie achterlaten.
Wij lezen ze met plezier.
Tot de volgende keer.
Groetjes Giny



3 opmerkingen:

  1. super leuk gedaan
    ziet er mooi uit

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldige kaart Giny
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had hem via facebook al voorbij zien komen. Het is een schitterende kaart, een hele mooie kleur roze!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen