maandag 15 april 2013

BonBonnetje

Vandaag een bonbonnetje ...o, nee het was een poesje ......hahaha  grapje hoor :)
Dit lieve poesje komt van een knipvel van Maryline Cazenave van Studio Light.


De beige kaart is 13,5 cm x 13,5 cm dubbelgevouwen , en daar zit een witte kaart van 13 cm x 13 cm op.
Hierop heb ik een patroontje geborduurd met hartjes met Madeira borduurgaren .
Ik heb 3 verschillende kleuren gebruikt.
Op het geheel heb een roze vierkant met daarop een wit vierkant geplakt.
Het witte kleinere vierkant heb ik bewerkt met een dubbele ebosmal met hartjes.
Hierop het plaatje geplakt en op gewerkt in 3d.

.

Hier de afbeeling van het knipvel, het zijn allemaal erg leuk 3d plaatjs.
Verder heb ik op de hoekjes nog een stoffen roosje geplakt  en voila.... weer een kaartje klaar.

        Ik hoop dat je weer wat inspiratie hebt gekregen.
Groetjessss en tot snel .
Giny Bakker

3 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaart Gina, erg leuk met die kat., dat vind ik toch wel heel erg leuk op een kaart.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie......
    moet schrijven schitterende kaart Giny

    Groetjes van,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is weer een mooitje hoor ☺

    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen